Büki média megjelenések
Az elmúlt időszakban a Gyógy-Bor Napok és Gasztrofesztivál kapcsán kiemelt médiafigyelem irányult Bük, Bükfürdőre, valamint július hónapban több online és print megjelenés is realizálódott.
A tematikusan felépített, média koncepciónkban szereplő, megvásárolt felületek mellett számos ingyenes (PR) megjelenésünk is volt, amelyek összefoglalóját az alábbiakban küldöm.
PR megjelenések, ingyenes felületek:
2014. július
Média |
rovat |
felület |
téma |
példányszám |
Fitt Infó |
Utazás |
½ oldal |
ÖKO |
12 000 (print) |
The Explorer Magazin |
Ökokaland |
1/1 + ½ oldal |
ÖKO |
18 000 (print) |
Nők Lapja Psziché |
Titokzatos ÉN |
2/3 oldal |
ÖKO |
25 000 (print) |
Nők Lapja (31. szám) |
Kirakat |
1/6 oldal |
Büki Kultúr Wellness |
240 000 (print) |
promóció |
1/1 oldal |
nyár |
160 000 (online) |
Júliusban kiemelt hírként kezeltük a nyári nagyrendezvényt, amelyről a www.turizmus.com oldalon is beszámoltunk. Az online szakmai felületen való megjelenéseket az alábbiakban küldjük Önöknek:
http://turizmus.com/szallashely_vendeglatas/kivalasztottak-buk-varos-borat-1123857
Médiamixben szereplő (realizálódott) megjelenések
Print média megjelenések:
Sanoma Média:
- Story Nyári különszám (július/július/augusztus hónapban elérhető): 2/1 oldal
- Nők lapja Nyár (szintén negyedéves magazin): 2/1 oldal (promóció), valamint 3/1 oldal (fürdőzés örömei)
Marquard Média:
- ÉVA Magazin: 2/ 1 oldal
Ringier Kiadó:
- Blikk Nők: 1/3 oldal
Július hónapban online felületeken is népszerűsítettük Büköt, Bükfürdőt – a Sanoma lapcsoporthoz tartozó médiumok elektronikus „magazinjaiban”, a teljes hónapot lefedve, egy-egy hetes jelenlétünk volt.
Sanoma online megjelenések:
http://www.nlcafe.hu/sztarok/20140701/bukfurdo-nyaron-is-rabul-ejt/
http://www.cosmopolitan.hu/friss/2014/07/11/bukfurdo-nyaron-is-rabul-ejt/
http://www.wellnesscafe.hu/Aktualis/Bukfurdo-nyaron-is-rabul-ejt!/
http://www.storyonline.hu/hirek/bukfurdo_nyaron_is_rabul_ejt/46999/
Televíziós megjelenéseink - a nyár tematikája szerint - a családokat és a gyógyulás mellett a strandot, kikapcsolódást keresőket szólították meg. A TV2 Kalandjárat című műsor július elején adásba került műsorában a Bükfürdő Gyógy-és Élménycentrum szabadtéri aktivitásai kerültek előtérbe. A következő epizódban pedig a Gyógy-Bor Napok és Gasztrofesztivál rendezvényre hívtuk fel a nézők figyelmét.
TV2 Kalandjárat:
http://tv2.hu/musoraink/kalandjarat/154111_kalapos_kalandok_borral_hallal_gyogyvizzel_bukfurdon.html
A Kalandjárat július 12-i adásában bemutatott gyógy-bor napok beharangozója további két alkalommal szerepelt adásban (Mokka 07. 21; Kalandjárat 07.19)
Vas Népe print megjelenések (TDM, rendezvény kapcsán)
A megyei lap közel 40 000 háztartásba jut el naponta – a hétfőnként kiemelten Bük-Csepreg híreivel.
A folyamatos megjelenésekre való tekintettel, az alábbiakban azokat a híreket, cikkeket gyűjtöttük össze, amely turisztikai témában, egyeztetés alapján jelent meg a Vas Népe nyomtatott, valamint online felületén.
2014.06.16. Öt éves a TDM (egyeztetés alapján)
2014.06.19. Mokka Bükfürdő (nem egyeztetett cikk)
2014.06.30. Aratófesztivál/ Mesevonat (városi oldal)
2014.07.14. Arató/hagyomány (városi oldal)
2014.07.18. Gyógy Bor Napok beharangozó
2014.07.24. Borválasztás (egyeztetés alapján)
2014.07.25. Bornapok (egyeztetés alapján)
2014.07.26. Kandász Andrea Bükön (egyeztetés alapján)
2014.07.28. Örömfőzés (városi oldal)
2014.07.31. öko-kalandorok
vaol.hu megjelenések (TDM kapcsolódó):
http://vaol.hu/buk/ma-is-velunk-ebredt-az-orszag-1628962
http://vaol.hu/buk/nagy-nyari-kultur-kur-1631123
http://vaol.hu/hirek/arattak-ettek-mulattak-1633733
http://vaol.hu/buk/gombok-es-mas-csodak-1634354
http://vaol.hu/buk/megkezdodott-a-ix-gyogy-bor-napok-es-buki-gasztrofesztival-1635542
http://vaol.hu/buk/taroltak-a-koszegi-borok-a-buki-gyogy-bor-napok-borversenyen-1635771
http://vaol.hu/bulvar/kandasz-andrea-bukon-pihen-1636049
http://vaol.hu/buk/mesterszakacsok-is-kinaltak-helyi-inyencsegeket-1636135
http://vaol.hu/hirek/kedden-kalandoztak-1636862
Tervezett megjelenéseink:
Az őszi/téli időszakra vonatkozóan az alábbi megjelenéseket tervezzük, várhatóan a szeptember-október és novemberi időszakban realizálódnak. Televíziós megjelenés (az ismétléseken kívül) október eleje/közepe – TV2 Kalandjárat, amelyben a gyógyítás és gyógyulás, a wellness , valamint a pihenés-kikapcsolódás kap szerepet.
Tervezett médiumok:
- Ringier kiadó: Hot Magazin, Vasárnapi Blikk
- Marquard Média : ÉVA magazin
- Sanoma Média: Nők Lapja - Magyarország minősített gyógyhelyei
- Wellness Magazin (print)/ Wellnesscafe (online) : TOP 3 őszi úti cél
A fenti összeállítás mellett folyamatos social média jelenlét jellemezte az elmúlt időszakot (Facebook), valamint szeretném kiemelni a www.vaskarika.hu felületen megjelent írásokat, képgalériákat - leginkább a nagyrendezvény kapcsán. Ezúton szeretnénk megköszönni mindazoknak, akik az online felületeket figyelemmel kísérve megosztják a büki, bükfürdői híreket, elősegítve ezzel fürdővárosunk népszerűsítését.
Bízunk benne, hogy munkánkkal hozzájárultunk a büki, bükfürdői vendégéjszaka szám kimutatható növekedéséhez!
Üdvözlettel
Horváth Livia
BBKTE Munkaszervezet