Iránytű 2016 kommunikációs pályázat
Idén 11. alkalommal került sor a Turizmus Trend / Vendég & Hotel szaklap az Iránytű 2016 verseny kiírására, amelynek célja, hogy megtalálja az előző év legjobb turisztikai kommunikációs projektjeit.
A versenyen a büki TDM is megmérettette magát - a település 750. jubileuma alkalmából kiadott, egyedi receptes könyvüket nevezték be településmarketing print kategóriában és ezzel bronz díjat nyertek.
A közel 60 beérkezett pályamű közül szakmai zsűri választotta ki a legjobbakat. A kétfordulós elbírálásnál a tartalom és hatékonyság mellett a kreativitás, a design és a pályázat üzenete is döntő szerepet játszott.
Az Időtálló ízek – Büki recepteskönyv című kötet alapját Szabó József tanár úr helytörténeti tanulmánygyűjteményei képezik. A településen és környékén ismert, kedvelt századfordulós receptek bemutatásán túl a kapcsolódó hagyományokat, valamint az ünnepekhez és eseményekhez köthető népszokásokat is az olvasó elé tárja.
A kötetben felhasznált fotók kizárólag a gondosan kiválasztott és szakmai segítséggel elkészített ételeket, valamint a Koczán ház belső részéleteit és az ott őrzött használati tárgyakat, dokumentumokat ábrázolják. A számozott, 750 példányszámban nyomtatott kiadvány egyedi módon ötvözi a helyi értékek – épített és hagyományőrzés, valamint a helyi és környékbeli gasztronómia bemutatását, mindezt minőségi kivitelben és olvasatos, étvágygerjesztő szövegezéssel. A könyv létrejöttét Bük Város Önkormányzata támogatta és nagy örömünkre szolgál, hogy könyvünkkel Bük hírnevét országosan is öregbíthettük.
A pályázat kiírói nem csak a dobogós munkákat díjazták, hanem a döntőbe jutott megoldásokat is. A díjátadón összesen 35 oklevelet osztottak ki a legjobbaknak.
Forrás: TDM