A lakosság számára továbbra is csak válaszható az elektronikus ügyintézés, mert papír alapon, postai feladással vagy személyesen továbbra is kezdeményezhetik ügyeik elintézését. A gazdálkodó szervezetek számára jogszabály írja elő, hogy kizárólag elektronikusan (Cégkapun keresztül) intézhetik hivatalos ügyeiket.
Felhívjuk figyelmüket, hogy 2018. február 1-től az azonosítás törvényi kötelezettsége miatt az elektronikus ügyintézés csak Ügyfélkapun, vagy Cégkapun keresztül történhet.
Az ügyintézéshez szükséges sima nyomtatványok a közérdekű menüpont 2.2.8.alatt találhatóak, amelyeket IDE kattintva tud megtekinteni.
Elektronikus ügyintézéshez szükséges nyomtatványok az Önkormányzati Hivatali Portálon való bejelentkezés és az önkormányzat kiválasztása után tölthetőek ki. (htttps://ohp-20.asp.lgov.hu)